Rohkeutta muutokseen -koulutuspäivä 27.11.2020

Rohkeutta muutokseen -koulutuspäivä 27.11.2020: Kuinka päästä riippuvuuteen liittyvästä häpeästä hyväksyntään ja toipumiseen?

Rohkeutta muutokseen -koulutuspäivän teema on tänä vuonna "Häpeästä hyväksyntään ja toipumiseen". Puhujina tapahtumassa kouluttaja Mai Peltoniemi, kouluttaja Eevi Minkkinen, Tampereen yliopiston sosiaalityön opettaja Eeva Ekqvist sekä omasta kokemuksestaan alkoholismista kertova hallitusammattilainen Christer Schoultz.

Koulutuspäivä maksaa 40€ (yhdistyksen jäsenille 20€). Ilmoittautuminen avautuu syksyllä 2020.

Merkkaa päivä kalenteriin!

Myllyhoito on toipumiskeskeistä ja yhteisöllistä riippuvuuksien hoitoa, jonka keskiössä ovat vertaistuki sekä 12 askeleen ohjelman hyödyntäminen ammattilaisten ohjauksessa. Myllyhoitoyhdistys on sitoutumaton asiantuntija- ja kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on riippuvuuksien ehkäiseminen, riippuvuuksiin sairastuneiden ja läheisten auttaminen sekä toipumiskeskeisen hoidon kehittäminen.

kuvassa Lautsian kartano ja teksti hyvänmielen loma

Aikuinen päihderiippuvaisen läheinen, hae tuettua kesälomaa kartanossa!

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 19.3.2020

Jaamme yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa virkistyslomia aikuisille päihderiippuvaisten läheisille Lautsian kartanoon 3.-8.8.2020. Lomien hakuaika on 9.3.-10.5.2020.