Keskustelu­alueen käyttö­ehdot

Käyttämällä Myllyhoitoyhdistyksen keskustelualuetta sitoudut noudattamaan seuraavia ehtoja. Mikäli et hyväksy näitä ehtoja, älä rekisteröidy ja/tai käytä palvelua.

Keskustelufoorumimme käyttää phpBB-ohjelmistoa, joka on julkaistu "General Public License v2" -lisenssillä (jälkeenpäin "GPL") ja se voidaan ladata osoitteesta www.phpbb.com. phpBB-ohjelmisto luo vain ympäristön internet-keskustelulle. phpBB Limited ei ole vastuussa siitä, mitä sallimme tai kiellämme sopivana sisältönä ja/tai käytöksenä. Saadaksesi lisätietoa phpBB:stä vieraile osoitteessa: https://www.phpbb.com/.

Suostut olemaan loukkaamatta muita keskustelussa. Suostut myös siihen, että keskustelujen tiedot tallennetaan tietokantaan. Tätä tietoa ei anneta kolmannelle osapuolelle ilman suostumustasi, mutta tai phpBB ei ole vastuussa mahdollisen tietoturvamurron aiheuttamasta tietojen vuodosta ulkopuolisille tahoille.

johannes lahtela katsoo kameraan työpöytänsä ääressä

Armottomuus melkein tuhosi raittiuteni

Kirjoittajalta Johannes Lahtela | 22.2.2024

Addiktio on yksinäisen ihmisen sairaus, jossa kaiken takana häärää itsekeskeinen minä, kirjoittaa Vantaan A-killan toiminnanjohtaja ja kirjailija Johannes Lahtela. Hänelle raitistumisessa on ollut vaikeinta antaa itselleen anteeksi.