Keskustelu­alueen käyttö­ehdot

Käyttämällä Myllyhoitoyhdistyksen keskustelualuetta sitoudut noudattamaan seuraavia ehtoja. Mikäli et hyväksy näitä ehtoja, älä rekisteröidy ja/tai käytä palvelua.

Keskustelufoorumimme käyttää phpBB-ohjelmistoa, joka on julkaistu "General Public License v2" -lisenssillä (jälkeenpäin "GPL") ja se voidaan ladata osoitteesta www.phpbb.com. phpBB-ohjelmisto luo vain ympäristön internet-keskustelulle. phpBB Limited ei ole vastuussa siitä, mitä sallimme tai kiellämme sopivana sisältönä ja/tai käytöksenä. Saadaksesi lisätietoa phpBB:stä vieraile osoitteessa: https://www.phpbb.com/.

Suostut olemaan loukkaamatta muita keskustelussa. Suostut myös siihen, että keskustelujen tiedot tallennetaan tietokantaan. Tätä tietoa ei anneta kolmannelle osapuolelle ilman suostumustasi, mutta tai phpBB ei ole vastuussa mahdollisen tietoturvamurron aiheuttamasta tietojen vuodosta ulkopuolisille tahoille.

Lapset kärsivät riippuvuuksista eniten – tuskaa lievitetään kekseliäällä opetuksella Yhdysvalloissa

Kirjoittajalta Christer Schoultz | 14.6.2024

Yhdysvalloissa lapsille opetetaan riippuvuuksista esimerkiksi painavan kivirepun, tunteiden ja taideterapian avulla. Lasten huomioiminen päihdehoidossa vähentää kärsimystä ja ehkäisee riippuvuuksia tulevaisuudessa, kirjoittaa Myllyhoitoyhdistyksen varapuheenjohtaja Christer Schoultz.