VTV-ohjelma osallistuu NUORI2024-päiville

Vapaus tuo vastuun -ohjelmamme osallistuu NUORI2024 – valtakunnallisille nuorisotyön päiville 24.-25.4. Tule moikkaamaan meitä!

NUORI2024 – valtakunnalliset nuorisotyön päivät järjestetään Tampere-talolla 24.-25.4.2024.

Koko nuorisoalan yhteen kokoava maksullinen tapahtuma on tänäkin vuonna täynnä ohjelmaa, kohtaamisia, elämyksiä ja inspiroitumista! Lukuisat alan toimijat esittäytyvät yli 80 pisteen näyttelyalueella ja lähes 100 tuntia seminaariohjelmaa, työpajoja sekä keynote-puheenvuoroja varmistavat puolestaan sen, että tietoa, työvälineitä ja inspiraatiota tarttuu varmasti mukaan.

Tule moikkaamaan Vapaus tuo vastuun -ohjelman työntekijöitä ja kuulemaan hankkeen toiminnasta näyttelypisteelle E76. Pisteen sijainnin löydät alla olevasta kuvasta tai paikan päältä infotauluista.

NUORI2024 -tapahtuma on tarkoitettu koko nuorisoalalle: työssään nuoria kohtaaville, johtajille ja päättäjille, opiskelijoille sekä vapaaehtoisille. Tapahtumaan yhteisten aiheiden äärelle kokoontuu yli 2000 alan toimijaa niin kunnista, järjestöistä, oppilaitoksista kuin seurakunnistakin.

Tapahtumapaikkana toimii Tampere-talo (Yliopistonkatu 55, 33100 Tampere). Tampere-talon kaikkiin kokous- ja yleisötiloihin pääsee esteettömästi. Voit tutustua tarkemmin Tampere-talon esteettömyystietoihin täällä.

Osta liput ja tutustu tapahtumaan tarkemmin: https://nuorisoala.fi/palvelut/koulutuksetjatapahtumat/nuori-tapahtumat/nuori2024/

10 terveistä Hazeldenin päihdeklinikalta

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 27.3.2024

Yhdistys vieraili Minnesotassa Hazeldenin päihdeklinikalla, jossa hoito on muttununut lähivuosina paljon etenkin opioidikriisin takia. Lue tai katso terveiset reissusta!