Yhdistyksen jäsenten syyskokous 26.10. klo 19

Myllyhoitoyhdistyksen jäsenten sääntömääräinen syyskokous järjestetään torstaina 26.10.2023 kello 19 Helsingissä ja etäyhteydellä.

Hyvä Myllyhoitoyhdistyksen jäsen,

Tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen syyskokoukseen torstaina 26.10.2023 kello 19.00 alkaen. Kokous järjestetään Helsingin Kampissa osoitteessa Salomonkatu 5 C. Kyseessä on Kampin Meeting Park. Tila on esteetön. Lisätietoja saapumisesta (ulkoinen linkki).

Mukana voi olla myös etänä Teams-alustan kautta. Mikäli haluat liittyä mukaan etänä, ilmoittauduthan tiistaihin 24.10. mennessä sähköpostitse: minna.ekholm@myllyhoito.fi
Saat sähköpostitse osallistumislinkin.

Kokouksessa käydään läpi yhdistyksen toimintaa ja suunnitellaan tulevaa.

Kutsut syyskokoukseen lähetetään jäsenille sähköpostitse ja ilmoitetaan myös Helsingin Sanomissa.

Etkö ole vielä Myllyhoitoyhdistyksen jäsen? Liity jäseneksi ilmaiseksi:

johannes lahtela katsoo kameraan työpöytänsä ääressä

Armottomuus melkein tuhosi raittiuteni

Kirjoittajalta Johannes Lahtela | 22.2.2024

Addiktio on yksinäisen ihmisen sairaus, jossa kaiken takana häärää itsekeskeinen minä, kirjoittaa Vantaan A-killan toiminnanjohtaja ja kirjailija Johannes Lahtela. Hänelle raitistumisessa on ollut vaikeinta antaa itselleen anteeksi.