Ilta yhdistyksen jäsenille 31.10. klo 18

Haluamme palvella jäseniämme paremmin. Kartoitamme jäsenten tarpeita kyselyllä sekä lokakuussa järjestettävässä jäsenillassa. Haluatko olla mukana kehittämässä Myllyhoitoyhdistyksen toimintaa?

Arvoisa yhdistyksen jäsen, millaisia tarpeita ja toiveita juuri sinulla on? Onko sinulla erityisosaamista tai asiantuntemusta, jota voisimme hyödyntää laajemmin riippuvuuksia ehkäisevässä työssä? Haluaisitko olla mukana vapaaehtoisena tapahtumissamme?

Teimme jäsenillemme lyhyen kyselyn, johon toivomme vastauksia 15.9. mennessä. Voit vastata anonyymisti tai nimelläsi. Jokainen vastaus on meille ensiarvoisen tärkeä. Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Vastausten perusteella rakennamme jäsenillan, joka pidetään 31.10. klo 18-19.30 etänä Teamsissa. Pääset ilmoittautumaan jäsentiltaan täällä. Ilmoittauduthan viimeistään maanantaihin 30.10. mennessä. Ilmoittautuminen on tärkeää, jotta osaamme varautua tilaisuuteen ja jotta saat sähköpostiisi osallistumislinkin.

Yhdistyksen jäsenyys on maksutonta

Etkö vielä ole jäsen mutta jäsenyys kiinnostaa? Myllyhoitoyhdistyksen jäsenenä olet mukana tukemassa työtämme, kuten riippuvuuksien ehkäisemistä, niistä tiedottamista sekä toipumisen edistämistä yhteiskunnassa.

Jäsenyytemme on maksutonta, ja pääset liittymään jäseneksi täältä.

Lämmin kiitos ja kumarrus jokaiselle nykyiselle ja tulevalle jäsenelle!

Lapset kärsivät riippuvuuksista eniten – tuskaa lievitetään kekseliäällä opetuksella Yhdysvalloissa

Kirjoittajalta Christer Schoultz | 14.6.2024

Yhdysvalloissa lapsille opetetaan riippuvuuksista esimerkiksi painavan kivirepun, tunteiden ja taideterapian avulla. Lasten huomioiminen päihdehoidossa vähentää kärsimystä ja ehkäisee riippuvuuksia tulevaisuudessa, kirjoittaa Myllyhoitoyhdistyksen varapuheenjohtaja Christer Schoultz.