Yhdistyksen jäsenten syyskokous 27.10. klo 19

Myllyhoitoyhdistyksen jäsenten sääntömääräinen syyskokous järjestetään torstaina 27.10.2022 kello 19 Helsingissä ja etäyhteydellä.

Hyvä Myllyhoitoyhdistyksen jäsen,

Tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen syyskokoukseen torstaina 27.10.2022 kello 19.00 alkaen. Kokous järjestetään Helsingin Kampissa osoitteessa Salomonkatu 5 C. Kyseessä on Kampin Meeting Park. Tila on esteetön. Lisätietoja saapumisesta (ulkoinen linkki).

Mukana voi olla myös etänä Teams-ohjelman kautta. Mikäli haluat liittyä mukaan etänä, ilmoittauduthan tiistaihin 25.10. mennessä sähköpostitse: minna.ekholm@myllyhoito.fi
Saat sähköpostitse osallistumislinkin.

Kokouksessa käydään läpi yhdistyksen toimintaa ja suunnitellaan tulevaa.

Kutsut syyskokoukseen lähetetään jäsenille sähköpostitse sekä ilmoitetaan Helsingin Sanomissa.

Etkö ole vielä Myllyhoitoyhdistyksen jäsen? Liity jäseneksi ilmaiseksi: