Päihdepäivät 11.-12.5.2022

Myllyhoitoyhdistys osallistuu virtuaalisten Päihdepäivien messualueelle keväällä 2022.

Ehkäisevän päihdetyön järjestöverkosto sekä EHYT ry ovat päättäneet järjestää kevään 11.-12.5.2022 Päihdepäivät-tapahtuman verkkotapahtumana. Myllyhoitoyhdistys osallistuu tapahtuman virtuaaliselle messuosastolle.

Päihdepäivillä järjestetään päihdetyön seminaareja kaikille ammattilaisille, vapaaehtoisille, opiskelijoille sekä muille päihde- ja mielenterveysaiheista kiinnostuneille.

Tänä vuonna Päihdepäivien kattoteema on Marginaalista samanarvoiseksi. Jokainen ihminen on samanarvoinen riippumatta taustastaan ja elämäntilanteestaan.

Lippuja voi ostaa yhdelle tai useammalle päivälle. Tapahtumassa on 16 erilaista seminaaria sekä alan laajin ja erikoistunein messuosasto. Tapahtumaan voi ilmoittautua yksin tai ryhmänä. Osta lippusi ennen 3.5.

Lisätietoja Päihdepäivistä: https://www.ept-verkosto.fi/paihdepaivat/

Kommentti Ylen MOT-juttuihin: Minnesota-laitoksissa tehdään ammattitaitoista hoitotyötä

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 17.11.2022

Myllyhoitoyhdistys lähetti Ylen MOT-toimitukselle palautetta päihdehoitoa koskevasta journalismista, josta muodostuu helposti yksipuolinen ja jopa virheellinen mielikuva.