Yhdistyksen jäsenten kevätkokous 28.4. klo 18

Myllyhoitoyhdistyksen jäsenten sääntömääräinen kevätkokous järjestetään torstaina 28.4.2022 klo 18.00-20.00 Helsingissä sekä etäyhteydellä.

Hyvä Myllyhoitoyhdistyksen jäsen,

tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen torstaina 28.4.2022 klo 18.00-20.00. Kokous järjestetään Helsingin Kampissa osoitteessa Salomonkatu 5 C. Kyseessä on Kampin Meeting Park. Tila on esteetön. Lisätietoja saapumisesta (ulkoinen linkki).

Mukana voi olla myös etänä Teams-ohjelman kautta. Jos haluat liittyä mukaan etänä, ilmoittaudu 26.4. mennessä sähköpostitse: minna.ekholm@myllyhoito.fi
Saat sähköpostitse osallistumislinkin.

Kokouksessä käydään läpi yhdistyksen toimintaa sekä suunnitellaan tulevaa.

Kutsut kevätkokoukseen lähetetään sähköpostitse sekä ilmoitetaan Helsingin Sanomissa.

Etkö ole vielä jäsen? Liity jäseneksi ilmaiseksi:

johannes lahtela katsoo kameraan työpöytänsä ääressä

Armottomuus melkein tuhosi raittiuteni

Kirjoittajalta Johannes Lahtela | 22.2.2024

Addiktio on yksinäisen ihmisen sairaus, jossa kaiken takana häärää itsekeskeinen minä, kirjoittaa Vantaan A-killan toiminnanjohtaja ja kirjailija Johannes Lahtela. Hänelle raitistumisessa on ollut vaikeinta antaa itselleen anteeksi.