Yhdistyksen viestintä­kysely 2021

Mitä mieltä olit Myllyhoitoyhdistyksen viestinnästä vuonna 2021? Löysitkö verkkosivuiltamme jotain hyödyllistä? Vastaa nimettömänä lyhyeen viestintäkyselyymme, niin saamme arvokasta palautetta toimintamme kehittämiseksi!

Olisiko sinulla viisi minuuttia aikaa auttaa meitä?

Vastaa nimettömänä lyhyeen viestintäkyselyymme, niin saamme arvokasta palautetta sosiaalisen median kanavistamme, nettisivuistamme ja muusta viestinnästämme.

Jokainen vastaus on arvokas, eikä kyselyssä ole oikeita tai vääriä vastauksia. Käytämme vastauksia myös raportoinnissa rahoittajallemme Stealle.

Vastaamisen jälkeen voit osallistua kahden Finnkinon elokuvalipun arvontaan jättämällä yhteystietosi! Elokuvalippuja arvotaan 4 pakettia, jotka sisältävät 2 elokuvalippua. Liput postitetaan arvonnan jälkeen helmikuussa 2022.

Vastauksia ja arvontaa varten jätettyjä yhteystietoja ei yhdistetä. Yhteystiedot poistetaan kokonaan arvonnan jälkeen, eikä niitä käytetä missään muussa yhteydessä.

Kyselyn löydät osoitteesta: https://link.webropol.com/s/viestintamylly2021

SUURI KIITOS jo ennakkoon jokaisesta vastauksesta.

henkilö puhuu isolle yleisölle

Juhlaluentosarja riippuvuuksista jatkuu syksyllä 2023

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 16.5.2023

Myllyhoitoyhdistyksen suositut 40-vuotisjuhlaluennot jatkuvat syksyllä. Maksuttomat verkkoluennot käsittelevät riippuvuuksia ja toipumista.