Tukea nuorille -seminaari etänä

Tukea nuorille -hanke järjestää sote-alan ammattilaisille seminaarin päihteitä käyttävien nuorten kohtaamisesta sekä traumainformoidusta työtteesta 9.12. klo 9.00-11.30.

Myllyhoitoyhdistyksen Tukea nuorille -hanke järjestää 9.12 klo 9.00-11.30. seminaarin Teams-sovelluksen kautta.

Osallistumisohjeet sekä linkki lähetetään 7.12. ilmoittautuneille.

Seminaari on suunnattu sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille.

Seminaarissa pureudutaan hankkeen erityisasiantuntija Ossi Rantalan johdolla päihteitä käyttävien nuorten kohtaamiseen sekä kouluttaja ja työnohjaaja Mai Peltoniemen johdolla traumainformoituun työtteeseen nuorten kanssa.

Lisäksi tapahtumassa esitellään Tukea nuorille -hankkeen verkkosivustoa.

Aamupalaseminaarin ohjelma:
9.00-9.15. Yhteinen aamupalahetki ja Tukea nuorille -verkkosivujen esittely