Yhdistyksen jäsenten syyskokous 28.10. klo 18

Myllyhoitoyhdistyksen jäsenten sääntömääräinen syyskokous järjestetään koronasuositusten mukaisesti jälleen etänä Teams-ohjelman avulla.

Hyvä Myllyhoitoyhdistyksen jäsen,

tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen syyskokoukseen torstaina 28.10.2021 klo 18.00-20.00. Kokous järjestetään kokonaan etänä Teams-ohjelman kautta.

Kokouksessä käydään läpi yhdistyksen toimintaa sekä suunnitellaan tulevaa.

Ilmoittaudu kokoukseen lähettämällä sähköpostia toiminnanjohtajallemme Minna Ekholmille osoitteeseen minna.ekholm@myllyhoito.fi. Saat sähköpostitse vahvistuksen ilmoittautumisesta sekä osallistumislinkin.

Kutsut kevät- ja syyskokouksiin lähetetään myös kirjeitse.

Etkö ole vielä jäsen? Liity jäseneksi ilmaiseksi:

Myllyhoito on Minnesota-mallista toipumiskeskeistä ja yhteisöllistä riippuvuuksien hoitoa, jonka keskiössä ovat vertaistuki sekä 12 askeleen ammatillinen soveltaminen. Myllyhoitoyhdistys on sitoutumaton asiantuntija- ja kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on riippuvuuksien ehkäiseminen, riippuvuuksiin sairastuneiden ja läheisten auttaminen sekä toipumiskeskeisen hoidon kehittäminen.

kuvassa sinistä taustaa vasten piirretty nuori hahmo halaa simpukan helmeä simpukassa istuessaan

Tukea nuorille -sivustolla työkaluja nuorten päihdeongelmien puheeksiottoon

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 8.9.2021

Tukea nuorille -hanke julkaisi sivuston, joka tarjoaa nuorille, vanhemmille ja nuorten kanssa työskenteleville työkaluja päihteiden käytön puheeksiottoon. Hanke tarjoaa aiheesta koulutusta ammattilaisille.