Yhdistyksen jäsenten syyskokous 28.10. klo 18

Myllyhoitoyhdistyksen jäsenten sääntömääräinen syyskokous järjestetään torstaina 28.10.2021 klo 18.00-20.00.

Hyvä Myllyhoitoyhdistyksen jäsen,

tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen syyskokoukseen torstaina 28.10.2021 klo 18.00-20.00. Kokous järjestetään Helsingissä, mutta mukana voi olla myös etänä Teams-ohjelman kautta.

Syyskokous järjestetään Meeting Park -kokoustilassa osoitteessa Kluuvikatu 7 Helsinki (käynti Kluuvikadun ja Yliopistokadun kulma) Kauppakeskus KLUUVIN 5.kerros (1. ja 2. kerroksen hissit, ja P-Kluuvin Kluuvin hissit).

Kokoukseen on etäosallistumismahdollisuus Teamsin välityksellä ilmoittautumalla 26.10. mennessä sähköpostitse: minna.ekholm@myllyhoito.fi
Saat sähköpostitse osallistumislinkin.

Kokouksessä käydään läpi yhdistyksen toimintaa sekä suunnitellaan tulevaa.

Kutsut kevät- ja syyskokouksiin lähetetään myös kirjeitse.

Etkö ole vielä jäsen? Liity jäseneksi ilmaiseksi:

10 terveistä Hazeldenin päihdeklinikalta

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 27.3.2024

Yhdistys vieraili Minnesotassa Hazeldenin päihdeklinikalla, jossa hoito on muttununut lähivuosina paljon etenkin opioidikriisin takia. Lue tai katso terveiset reissusta!