Aina mielessä? -verkko­alusta

Myllyhoitoyhdistys ylläpitää maksutonta Aina mielessä? -verkkoalustaa, joka sisältää tehtäviä 8 viikoksi liiallisen päihteiden käytön ja pelaamisen tai läheiskokemuksen tarkasteluun.

Aiheuttaako päihteiden käyttösi ongelmia? Stressaako läheisesi päihteiden käyttö tai pelaaminen sinua? Pelasitko taas kaikki rahasi? Haluatko pohtia, miksi käytät päihteitä tai pelaat liiallisesti? Kärsitkö läheisriippuvuudesta?

Jos vastasit kyllä johonkin edelliseen kysymykseen, on uusi Aina mielessä? -verkkoalusta sopiva sinulle.

Maksuton verkkoalusta sisältää tehtäviä kahdeksaksi viikoksi haitallisen päihteiden käytön, pelaamisen tai läheiskokemuksen pohtimisen sekä omien tunteiden tunnistamisen avuksi. Tehtävät keskittyvät oman tilanteen kartoittamiseen sekä tunnetaitoihin.

Tehtävien taustalla vaikuttaa toipumiskeskeinen ajattelu, joka ohjaa löytämään itselleen tasapainoisemman ja helpomman tavan elää.

Verkkoalustaa ylläpitää ja hallinnoi sosiaalialan ammattilainen Myllyhoitoyhdistyksen toiminnanjohtaja Minna Ekholm (Sosionomi AMK, päihdetyön ammattitutkinto), jolle voi esittää kysymyksiä alustasta ja tehtävistä sähköpostitse: minna.ekholm@myllyhoito.fi

minna ekholm

Älä jää yksin tilanteesi kanssa, tule mukaan Aina mielessä? -alustalle!

Ilmoittautuminen Aina mielessä? -verkkoalustalle:

Aina mielessä -verkkopalvelu toimii Google Classroomissa. Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi tarkat toimintaohjeet alustalle kirjautumiseen.

Aiheuttaako päihteiden käyttö sinulle ongelmia? Ilmoittaudu verkkoalustalle täältä: https://link.webropol.com/ep/ainamielessapaihteet

Aiheuttaako liiallinen rahapelaaminen sinulle ongelmia? Ilmoittaudu verkkoalustalle täältä: https://link.webropol.com/ep/ainamielessapelaaminen

Oletko huolissasi läheisesi päihteiden käytöstä tai pelaamisesta? Ilmoittaudu verkkoalustalle täältä: https://link.webropol.com/ep/ainamielessalaheiset

Lisätiedot ja kysymykset:

Minna Ekholm
toiminnanjohtaja, Myllyhoitoyhdistys ry
minna.ekholm@myllyhoito.fi

10 terveistä Hazeldenin päihdeklinikalta

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 27.3.2024

Yhdistys vieraili Minnesotassa Hazeldenin päihdeklinikalla, jossa hoito on muttununut lähivuosina paljon etenkin opioidikriisin takia. Lue tai katso terveiset reissusta!