Rohkeutta muutokseen -koulutuspäivä 26.11.2021

Rohkeutta muutokseen -koulutuspäivä 2021

Myllyhoitoyhdistyksen vuosittainen riippuvuuksiin ja päihdehoitoon pureutuva koulutuspäivä järjestetään 26.11.2021.

Koulutuspäivä on maksuton Myllyhoitoyhdistyksen jäsenille.

Tilaisuus on kohdistettu kaikille päihdetyössä toimiville sekä sellaisessa toimessa tai toiminnassa mukana oleville, joita tämä aihealue koskettaa.

Tilaisuudessa kuullaan asiantuntijoiden näkemyksiä aiheesta, mutta tilaa on runsaasti myös yleisön kysymyksille.

Lämpimästi tervetuloa mukaan! Ilmoittautuminen avataan syksyllä 2021.

Lisätietoja ja yhteydenotot:

Minna Ekholm
minna.ekholm@myllyhoito.fi

Inka Lähteenaro
viestintäsuunnittelija
inka.lahteenaro@myllyhoito.fi

Liity yhdistyksen jäseneksi täältä.

Myllyhoito on Minnesota-mallista toipumiskeskeistä ja yhteisöllistä riippuvuuksien hoitoa, jonka keskiössä ovat vertaistuki sekä 12 askeleen ammatillinen soveltaminen. Myllyhoitoyhdistys on sitoutumaton asiantuntija- ja kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on riippuvuuksien ehkäiseminen, riippuvuuksiin sairastuneiden ja läheisten auttaminen sekä toipumiskeskeisen hoidon kehittäminen.

kuvassa hiukan vakavia ihmisiä ringissä

Kysely: pitkiä odotusaikoja ja vaikeuksia päästä pidempiaikaiseen päihdehoitoon

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 22.2.2021

Myllyhoitoyhdistyksen teettämän selvityksen mukaan päihdehoidon toimijat ovat huolissaan hoidon alueellisista eroista. Kysyimme verkkokyselyllä päihdehoitoon hakeutuneiden kokemuksia tilanteista, joissa ei ole saanut tarpeellista päihdehoitoa asuinkunnastaan.