Päihdepäivät 19.-20.5.2021

Myllyhoitoyhdistys osallistuu virtuaalisten Päihdepäivien messualueelle keväällä 2021.

Vallitsevan COVID-19 –epidemian takia Ehkäisevän päihdetyön järjestöverkosto sekä EHYT ry ovat päättäneet järjestää kevään 19.-20.5.2021 Päihdepäivät-tapahtuman verkkotapahtumana.

Päihdepäivät on Suomen suurin päihdeaiheinen koulutustapahtuma sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille, vapaaehtoisille ja asiantuntijoille. Päihdepäivien teemana on tänä vuonna Päihteet, mieli ja nuorten hyvinvointi.

Lisätietoja Päihdepäivistä: https://www.ept-verkosto.fi/paihdepaivat/

Riippuvaista ei voi rakastaa ehjäksi

Kirjoittajalta Outi Forsblom | 5.5.2022

Laulaja-lauluntekijä Outi Forsblom yritti pitkään rakastaa alkoholisti-isänsä raittiiksi. Musiikki toi hänelle lohtua tuskan keskellä.