Yhdistyksen jäsenten kevätkokous 22.4.2021

Myllyhoitoyhdistyksen jäsenten sääntömääräinen kevätkokous järjestetään 22.4. poikkeuksellisesti kokonaan etänä Teams-sovelluksen avulla.

Hyvä Myllyhoitoyhdistyksen jäsen,

tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen torstaina 22.4.2021 klo 18.30-20.00. Kokous järjestetään poikkeuksellisesti kokonaan etänä Teams-sovelluksen kautta.

Kokouksessä käydään läpi yhdistyksen toimintaa sekä suunnitellaan tulevaa. Paikalla ovat myös yhdistyksen työntekijät, jotka esittelevät hankkeita.

Ilmoittaudu kokoukseen lähettämällä sähköpostia toiminnanjohtajallemme Minna Ekholmille osoitteeseen minna.ekholm@myllyhoito.fi. Saat sähköpostitse osallistumislinkin kokousta edeltävänä päivänä.

Kutsut kevät- ja syyskokouksiin lähetetään myös kirjeitse.

Etkö ole vielä jäsen? Liity jäseneksi ilmaiseksi:

Leena Koivula

Yhteiskunnan kovat arvot kiihdyttävät riippuvuuksia

Kirjoittajalta Leena Koivula | 21.9.2022

Riippuvuuksiin sairastuminen ei ole koskaan ollut yhtä helppoa kuin nykyään, sillä ne ovat keskeinen osa taloutta ja yhteiskuntaa, kirjoittaa sosiaalipsykologi Leena Koivula.