Yhdistyksen jäsenten kevätkokous 22.4.2021

Myllyhoitoyhdistyksen jäsenten sääntömääräinen kevätkokous järjestetään 22.4. poikkeuksellisesti kokonaan etänä Teams-sovelluksen avulla.

Hyvä Myllyhoitoyhdistyksen jäsen,

tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen torstaina 22.4.2021 klo 18.30-20.00. Kokous järjestetään poikkeuksellisesti kokonaan etänä Teams-sovelluksen kautta.

Kokouksessä käydään läpi yhdistyksen toimintaa sekä suunnitellaan tulevaa. Paikalla ovat myös yhdistyksen työntekijät, jotka esittelevät hankkeita.

Ilmoittaudu kokoukseen lähettämällä sähköpostia toiminnanjohtajallemme Minna Ekholmille osoitteeseen minna.ekholm@myllyhoito.fi. Saat sähköpostitse osallistumislinkin kokousta edeltävänä päivänä.

Kutsut kevät- ja syyskokouksiin lähetetään myös kirjeitse.

Etkö ole vielä jäsen? Liity jäseneksi ilmaiseksi:

Myllyhoito on Minnesota-mallista toipumiskeskeistä ja yhteisöllistä riippuvuuksien hoitoa, jonka keskiössä ovat vertaistuki sekä 12 askeleen ammatillinen soveltaminen. Myllyhoitoyhdistys on sitoutumaton asiantuntija- ja kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on riippuvuuksien ehkäiseminen, riippuvuuksiin sairastuneiden ja läheisten auttaminen sekä toipumiskeskeisen hoidon kehittäminen.

kaksi henkilöä nauraa yhdessä

Vertaistuesta apua riippuvuuksiin

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 12.10.2021

Myllyhoitoyhdistyksen Vertaisverkosto koostuu 11:sta päihderiippuvuudesta toipuvasta henkilöstä. Verkosto kertoo blogissa, miten vertaistuki on auttanut heitä, mikä siinä toimii ja mikä voi olla välillä haastavaa.