TraumaSummit - Tavoitteena turvallisempi arki 4-6.5.

Mitä on traumatisoituminen? Miten traumatisoitunut voi toipua? Myllyhoitoyhdistys on mukana tukemassa ilmaista TraumaSummit-verkkotapahtumaa, joka järjestetään 4-6.5.2021.

TraumaSummit on Suomen suurin traumatietoisuuden lisäämiseen keskittyvä tapahtuma.

Tapahtuman tavoitteena on pureutua lapsuuden haitallisten kokemusten ja trauman ja niiden tuottaman haitallisen "toksisen stressin" moninaisiin vaikutuksiin ja mikä mahdollistaa toipumisen.

Tapahtuma haluaa tehdä näkyväksi sen, että kun kansalaisilla ja ammattilaisilla on yhteistä tahtoa, toipuminen on mahdollista. Järjestäjien mukaan tarvitsemme traumatietoisen yhteiskunnan.

Tapahtuman tarkoitus on avata traumaa ja siitä toipumista siten, että aihepiiri tulee ymmärrettäväksi ammattilaisten lisäksi myös tavallisille kansalaisille.

• Mitä on traumatisoituminen?
  • Miten traumatisoitunut voi toipua?
  • Miten voin auttaa läheistäni toipumaan?
  • Mitkä voisivat olla minun roolejani toipumiskeskeisessä yhteiskunnassa?

Näihin ja moniin muihin kysymyksiin tapahtumassa on vastaamassa 22 asiantuntijaa ja kokemusasiantuntijaa kolmen päivän aikana.

Traumoista ja lapsuuden haitallisista kokemuksista voi toipua!

Lisätietoja ja ilmoittautuminen tapahtuman verkkosivuilta: https://www.traumasummitfinland.fi/

traumasummit logo, pään sisltä tulee palapelin paloja

10 terveistä Hazeldenin päihdeklinikalta

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 27.3.2024

Yhdistys vieraili Minnesotassa Hazeldenin päihdeklinikalla, jossa hoito on muttununut lähivuosina paljon etenkin opioidikriisin takia. Lue tai katso terveiset reissusta!