Yhdistyksen viestintäkysely syksy 2020

Mitä mieltä olit Myllyhoitoyhdistyksen syksyn blogeista? Löysitkö verkkosivuiltamme jotain hyödyllistä? Vastaa nimettömänä lyhyeen viestintäkyselyymme, niin saamme arvokasta palautetta toimintamme kehittämiseksi!

Olisiko sinulla viisi minuuttia aikaa auttaa meitä?

Vastaa nimettömänä lyhyeen viestintäkyselyymme, niin saamme arvokasta palautetta sosiaalisen median kanavistamme, nettisivuistamme sekä viestinnästämme. Jokainen vastaus on arvokas, eikä kyselyssä ole oikeita tai vääriä vastauksia. Käytämme vastauksia myös raportoinnissa rahoittajallemme Stealle.

Vastaamisen jälkeen voit osallistua kahden Finnkinon elokuvalipun arvontaan jättämällä yhteystietosi! Elokuvalippuja arvotaan 4 pakettia, jotka sisältävät 2 elokuvalippua. Liput postitetaan arvonnan jälkeen helmikuussa 2021.

Vastauksia ja arvontaa varten jätettyjä yhteystietoja ei yhdistetä. Yhteystiedot poistetaan kokonaan arvonnan jälkeen, eikä niitä käytetä missään muussa yhteydessä.

Kyselyn löydät osoitteesta: https://link.webropolsurveys.com/S/4256FA6895ADB379

SUURI KIITOS jo ennakkoon jokaisesta vastauksesta.

Lapset kärsivät riippuvuuksista eniten – tuskaa lievitetään kekseliäällä opetuksella Yhdysvalloissa

Kirjoittajalta Christer Schoultz | 14.6.2024

Yhdysvalloissa lapsille opetetaan riippuvuuksista esimerkiksi painavan kivirepun, tunteiden ja taideterapian avulla. Lasten huomioiminen päihdehoidossa vähentää kärsimystä ja ehkäisee riippuvuuksia tulevaisuudessa, kirjoittaa Myllyhoitoyhdistyksen varapuheenjohtaja Christer Schoultz.