Jouni Lehto Myllyhoito­yhdistyksen puheenjohtajaksi

Jouni Lehto siirtyy Myllyhoitoyhdistyksen hallituksen puheenjohtajaksi nykyisen hallituskauden loppuun asti.

Myllyhoitoyhdistyksen hallituksen nykyinen varapuheenjohtaja Jouni Lehto nimitetään yhdistyksen puheenjohtajaksi nykyisen hallituskauden loppuun asti. Edellinen puheenjohtaja Jyrki Laine siirtyy sivuun hallitustyöskentelystä henkilökohtaisista syistä.

Jouni Lehto on riippuvuuskouluttaja ja sarjayrittäjä, joka on työskennellyt aiemmin yhdistyksessä mm. Päijät-Hämeen Myllyhoitoklinikan johtajana. Toipumiskeskeisen hoidon edistäminen on hänelle tärkeää:

”Toivoisin, että tietoisuus riippuvuudesta ilmiönä syvenisi. Voisimme välttyä vakavilta seurauksilta, jos tieto tavoittaisi ihmiset jo varhaisessa vaiheessa. Kaikkien apua tarvitsevien tulisi saada asianmukaista hoitoa”, Jouni toivoo.

jouni lehto istuu pöydän takana hymyillen

Kuvassa vanha Abloyn lukko

Riippuvuudesta toipuminen unohtuu päihdelain luonnoksessa

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 14.6.2022

Myllyhoitoyhdistys otti kantaa päihdepalveluja koskevaan lakiuudistukseen, joka heikentäisi merkittävästi päihderiippuvaisten oikeuksia.