Yhdistyksen jäsenten kevätkokous 24.9.2020

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous siirrettiin koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen takia syyskuulle 2020.

Hyvä Myllyhoitoyhdistyksen jäsen,

tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen torstaina 24.9.2020 klo.17.30.-19.00. Helsinkiin. Kokous järjestetään osoitteessa Mannerheimintie 20 B (Business Meeting park Forum 6.kerros. Kokoustila Marski 2, lasikulmasta sisään).

Kutsut kevät- ja syyskokouksiin lähetetään myös kirjeitse 7.9.2020.

Heidi Vanjusov

Hoitoa tarvitseva ”jää tuulikaappiin pyörimään”– päihdepalveluista on tehtävä saavutettavampia

Kirjoittajalta Heidi Vanjusov | 7.12.2022

Päihdehuollon ratkaisuissa ei huomioida riittävästi yksilöllisiä tarpeita, ja asiakkaan oikeudet toteutuvat usein vain näennäisesti, kirjoittaa oikeustieteen tohtori Heidi Vanjusov.