Yhdistyksen jäsenten kevätkokous 24.9.2020

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous siirrettiin koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen takia syyskuulle 2020.

Hyvä Myllyhoitoyhdistyksen jäsen,

tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen torstaina 24.9.2020 klo.17.30.-19.00. Helsinkiin. Kokous järjestetään osoitteessa Mannerheimintie 20 B (Business Meeting park Forum 6.kerros. Kokoustila Marski 2, lasikulmasta sisään).

Kutsut kevät- ja syyskokouksiin lähetetään myös kirjeitse 7.9.2020.

Myllyhoito on Minnesota-mallista toipumiskeskeistä ja yhteisöllistä riippuvuuksien hoitoa, jonka keskiössä ovat vertaistuki sekä 12 askeleen ammatillinen soveltaminen. Myllyhoitoyhdistys on sitoutumaton asiantuntija- ja kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on riippuvuuksien ehkäiseminen, riippuvuuksiin sairastuneiden ja läheisten auttaminen sekä toipumiskeskeisen hoidon kehittäminen.

Mielenterveyskriisi syvenee, jos päihderiippuvaisten läheiset jäävät ilman apua

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 5.5.2021

Päihderiippuvaisten läheiset jäävät liian usein vaille tarvitsemiaan palveluita. Koronapandemian vuoksi syvenevä mielenterveyskriisi pahenee entisestään, jos läheiset eivät saa tarvitsemaansa apua.