Yhdistyksen jäsenten kevätkokous 24.9.2020

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous siirrettiin koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen takia syyskuulle 2020.

Hyvä Myllyhoitoyhdistyksen jäsen,

tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen torstaina 24.9.2020 klo.17.30.-19.00. Helsinkiin. Kokous järjestetään osoitteessa Mannerheimintie 20 B (Business Meeting park Forum 6.kerros. Kokoustila Marski 2, lasikulmasta sisään).

Kutsut kevät- ja syyskokouksiin lähetetään myös kirjeitse 7.9.2020.

Myllyhoito on Minnesota-mallista toipumiskeskeistä ja yhteisöllistä riippuvuuksien hoitoa, jonka keskiössä ovat vertaistuki sekä 12 askeleen ammatillinen soveltaminen. Myllyhoitoyhdistys on sitoutumaton asiantuntija- ja kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on riippuvuuksien ehkäiseminen, riippuvuuksiin sairastuneiden ja läheisten auttaminen sekä toipumiskeskeisen hoidon kehittäminen.

juha lantz katsoo kameraan hymyillen

Millaista on toipua riippuvuudesta Juha Lantz? Neljä keinoa ylläpitoon

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 18.11.2020

Riippuvuussairaus hallitsee koko elämää, joten myös riippuvuuksista toipuminen on pitkä prosessi. Keskustelimme somevaikuttaja ja päihdeterapeutti Juha Lantzin kanssa toipumisesta sekä siitä, miksi ja miten sitä voi ylläpitää.