Yhdistyksen viestintäkysely kevät 2020

Vastaamalla yhdistyksen viestintäkyselyyn tarjoat meille arvokasta palautetta viestintämme kehittämiseksi. Linkin kyselyyn löydät tältä sivulta.

Olisiko sinulla viisi minuuttia aikaa auttaa meitä?

Vastaa nimettömänä lyhyeen viestintäkyselyymme, niin saamme arvokasta palautetta sosiaalisen median kanavistamme, nettisivuistamme sekä viestinnästämme. Jokainen vastaus on arvokas, eikä kyselyssä ole oikeita tai vääriä vastauksia. Käytämme vastauksia myös raportoinnissa rahoittajallemme Stealle.

Kyselyn löydät osoitteesta: https://link.webropolsurveys.com/S/7FC4154E9C170CA3

SUURI KIITOS jo ennakkoon jokaisesta vastauksesta.

”Koen sellaista yksinäisyyttä, että ei voi kuvailla” – päihderiippuvaisen läheinen jää hätänsä kanssa yksin

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 25.4.2024

Järjestöjen kyselyn mukaan päihteitä käyttävän läheiset jäävät helposti avun ulkopuolelle, eikä heidän tarpeitaan tunnisteta terveydenhuollossa riittävästi. Läheistenpäivänä 5. toukokuuta järjestetään päihderiippuvaisten läheisille tukitapahtumat Helsingissä ja Seinäjoella.