Yhdistyksen viestintäkysely kevät 2020

Vastaamalla yhdistyksen viestintäkyselyyn tarjoat meille arvokasta palautetta viestintämme kehittämiseksi. Linkin kyselyyn löydät tältä sivulta.

Olisiko sinulla viisi minuuttia aikaa auttaa meitä?

Vastaa nimettömänä lyhyeen viestintäkyselyymme, niin saamme arvokasta palautetta sosiaalisen median kanavistamme, nettisivuistamme sekä viestinnästämme. Jokainen vastaus on arvokas, eikä kyselyssä ole oikeita tai vääriä vastauksia. Käytämme vastauksia myös raportoinnissa rahoittajallemme Stealle.

Kyselyn löydät osoitteesta: https://link.webropolsurveys.com/S/7FC4154E9C170CA3

SUURI KIITOS jo ennakkoon jokaisesta vastauksesta.

Myllyhoito on Minnesota-mallista toipumiskeskeistä ja yhteisöllistä riippuvuuksien hoitoa, jonka keskiössä ovat vertaistuki sekä 12 askeleen ammatillinen soveltaminen. Myllyhoitoyhdistys on sitoutumaton asiantuntija- ja kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on riippuvuuksien ehkäiseminen, riippuvuuksiin sairastuneiden ja läheisten auttaminen sekä toipumiskeskeisen hoidon kehittäminen.

selvityksen kansi

Selvitys: Päihdetoimijat ovat huolissaan päihdehoitojärjestelmän tehottomuudesta sekä kuntien resursseista

Kirjoittajalta Myllyhoitoyhdistys | 11.1.2021

Myllyhoitoyhdistyksen teettämä selvitys kartoittaa päihdetyön keskeisten toimijoiden näkemyksiä suomalaisen päihdehuollon tilasta. Selvityksessä nostettiin kehittämiskohteiksi päihdepalveluiden tutkiminen, saatavuuden riittämättömyys, alueellinen epätasa-arvo, päihdehoitopolkujen katkonaisuus sekä kuntien vähäiset resurssit.